Özellikle Ofis Semti ve çevresindeki bölgelerde deprem sonrası yıkılan binaların bulunduğu parsellerde yeni konut projeleri yükselmeye başladı. Kış aylarında çalışmaların durduğu bazı alanlarda ise iş makineleri yeniden sahaya indi.
Yenişehir'in birçok ara sokağında devam eden inşaat faaliyetleri nedeniyle bölge adeta yeniden şantiye alanına dönüşürken, vatandaşlar da uzun süredir boş kalan alanların değerlendirilmesinden memnuniyet duyduklarını ifade etti.
Deprem sonrası yerinde dönüşüm kapsamında hazırlanan projelerin hayata geçirilmesiyle birlikte hem güvenli yapılaşmanın artırılması hem de kent dokusunun yeniden canlandırılması hedefleniyor. Yetkililer, çalışmaların etaplar halinde devam edeceğini belirtirken, inşaatların tamamlanmasıyla bölgedeki boş alanların modern ve dayanıklı yapılarla yeniden değerlendirileceğini kaydetti






