Diyarbakır Haberleri

Kulp'ta Tayini Çıkan Öğretmenlere Plaketli Veda

Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde bulunan Atatürk İlköğretim Okulu'nda tayini çıkan öğretmenler için veda programı düzenlendi. Program kapsamında öğretmenlere, eğitim camiasına yaptıkları katkılardan dolayı plaket takdim edildi.

Törende konuşan Okul Müdürü Şemsettin Pehlivanoğlu, tayini çıkan öğretmenlerin okulun eğitim kalitesine önemli katkılar sunduğunu belirterek, “Bugün bir yandan değerli meslektaşlarımızı uğurlamanın hüznünü yaşarken, diğer yandan onların yeni görev yerlerinde başarılı olacaklarına olan inancımızı taşıyoruz. Öğretmenlerimiz görev yaptıkları süre boyunca öğrencilerimizin eğitimine, okul kültürümüze ve sosyal faaliyetlerimize önemli katkılar sundular. Kendilerine emekleri ve özverili çalışmaları için teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum” dedi.

Program sonunda tayini çıkan öğretmenlere plaketleri takdim edilirken, günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.