Nevroz Parkı karşısında bulunan Millet Bahçesi'nde kafelerin çim alanları oturma alanına dönüştürdüğünü öne süren mahalle sakinleri, kamusal alanın amacının dışına çıktığını belirtti. Özellikle çocukların oyun oynayabileceği yeşil alanların daraldığını ifade eden vatandaşlar, parkın herkesin ortak kullanımına açık olması gerektiğini dile getirdi.
Mahalle sakinleri, "Çocuklarımız rahatça parka gidip oynayamıyor. Çimlerin üzerine kurulan minder ve sedirler nedeniyle kamusal alanlar fiilen işletmeler tarafından kullanılıyor." diyerek duruma tepki gösterdi.
Vatandaşlar, ilgili kurumların konuyu inceleyerek Millet Bahçesi'nin asli kullanım amacına uygun şekilde tüm vatandaşların eşit şekilde faydalanabileceği bir alan olarak korunmasını istedi.





