n
Tesis sorunu nedeniyle takımın İstanbul-da kalmak zorunda kaldığını ve bu durumun öok bÜyÜk dezavantaj oluşturduğunu belirten Diyarbekirspor Başkanı Serkan Genö, İöişleri Bakanı SÜleyman Soylu ile Genölik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu-nun sorunun öÖzÜmÜ iöin devreye girdiğini hatırlattı.
Bakanların talimatıyla bÜyÜkşehir belediyesi tarafından kulÜbe tesis yapılması iöin öalışmalar başlatıldığını ifade eden Genö, 'Biz, bunun takipöisiyiz. Valimizi ve genel sekreterimizi ziyaret ettik. Seyrantepe Spor Tesisleri kampÜsÜ alanında projesi tamamlanan ve temeli atılan tesisin durumunu değerlendirdik. Bir an Önce tamamlanması iöin gereğini talimatları verdi. Genel sekreterimizle de gÖrÜştÜk ve gelinen son durumu ele aldık. Tesisin yeni sezona hazır olması lazım. KulÜp olarak buna öok ihtiyacımız var. Yıllardır yaşanan sorunun aöılmasını istiyoruz. Bu işin takipöisi olmaya devam edeceğiz” dedi.




