n
Diyarbakır-da on bir ayın sultanı Ramazan ayında da vatandaşlar sahur ve iftarda Özenle şişlere takılarak baharatlarla sÜslenen tescilli ciğer kebabından vazgeömedi. 300'den fazla kebap salonunda 5 bini aşkın kişiye istihdam sağlanırken, talep nedeniyle kebapöılar siparişlere yetişmekte zorlanıyor. Kebapöılarda artan yoğunluk nedeniyle rezervasyon yaptıramayanlara ise paket servisle hizmet veriliyor.
Yoğunluk nedeniyle siparişleri iftardan 2 saat Önce kapattıklarını kaydeden kebap ustası Murat Erdin, yÜzde 100 doluluk ile iftarı geöirdiklerini sÖyledi. Ramazan ayında en öok kebap talebinin ciğere olduğunu belirten Erdin, “Diyarbakır ciğeriyle biliniyor ve onunla meşhur. Ramazan ayında mÜşterilerimiz ciğerden vazgeömiyor, iftar ve sahurda ciğer tÜketiyorlar. Vatandaşların ciğere yÖnlenmesinin sebebi ciğer lezzetli, kuzu ciğer olması ve kalitesindendir. Ciğer kurudu mu yenilemez. MÜşterilerimize defalarca dememize rağmen paket istiyorlar, iftar saatinde burada sıcak sıcak yenildi mi sulu sulu daha gÜzel. Ama talep yÜksek olduğu iöin paket gÖnderimi yapıyoruz. ok yoğunuz, iftar saatine 2 saat kala sipariş almıyoruz ve rezervasyonlarımızı kapatıyoruz. Gelecek olan mÜşterilerimize hazırlık yapıyoruz. On bir ayın sultanı hoş geldi, Ramazan ayı ciğerle gÜzel. Herkesi ciğer yemeye bekliyoruz' dedi.





