Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır Ulu Cami Önünde Serinleten İkram

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, halkla iletişimi güçlendirmek amacıyla tarihi Ulu Cami önünde vatandaşa ve turistlere geleneksel reyhan şerbeti ikram etti. Yoğun ilgi gören etkinlikte hem onlarca litre şerbet dağıtıldı hem de vatandaşların talep ve önerileri yerinde dinlendi.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Basın Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı, kent sakinleri ile yerli ve yabancı misafirleri bir araya getiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Şehrin tarihi simgelerinden Ulu Cami önünde kurulan ikram standı, hem kültürel değerleri yaşatmayı hem de vatandaşlarla doğrudan bağ kurmayı hedefledi.

Etkinlik süresince standı ziyaret eden yüzlerce kişiye, Diyarbakır’ın geleneksel lezzetlerinden olan reyhan şerbeti ikram edildi. Sıcak havada şerbetle serinleyen Diyarbakırlılar ve kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistler, ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Onlarca litre şerbetin ikram edildiği etkinlikte, belediye ekipleri sadece şerbet dağıtmakla kalmadı, aynı zamanda vatandaşlarla tek tek sohbet ederek kent hizmetlerine dair görüş, öneri ve talepleri de not aldı.

Hem kültürel bir geleneği yaşatan hem de belediye ile halk arasında köprü olan etkinlik, vatandaşlardan ve esnaftan tam not aldı. Katılımcılar, kendilerini dinleyen ve geleneksel lezzetlerle ağırlayan Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkürlerini iletirken, bu tür halkla ilişkiler faaliyetlerinin devam etmesini temenni etti.