Süper Lig’e iddialı bir şekilde hazırlanan Amedspor, bir yandan transfer çalışmalarını sürdürürken diğer yandan stadyumla ilgili düzenlemelerine de devam ediyor. Kulüp ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda stadyumda çeşitli yenilikler hayata geçirilirken, bunlardan biri de deplasman tribününün yerinin değiştirilmesi oldu.
Mevcut durumda güneydoğu tribününde bulunan deplasman tribünü, yapılan çalışmalar sonucunda kuzeybatı tribününe taşınacak. Kuzeybatı tribününün deplasman tribünü kriterlerini karşılaması ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun deplasman seyircisi için öngördüğü yüzde 5 kapasite şartının sağlanması amacıyla bu bölüme 300 yeni koltuk eklenecek.
Giriş Çıkışlar Yeniden Düzenlenecek
Yapılacak düzenlemeler yalnızca tribün kapasitesiyle sınırlı kalmayacak. Deplasman taraftarlarının stadyuma giriş ve çıkışlarını sağlayan kapılarda da yeniden düzenleme çalışmaları gerçekleştirilecek. Ayrıca deplasman tribününün önüne mevcutta olduğu gibi file çekilecek. Eksikliklerin giderilmesinin ardından deplasman tribünü yeni yerine taşınacak.
Çalışmalar Sezon Başlangıcına Yetiştirilecek
Stadyumda devam eden çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda ilerlediği öğrenilirken, deplasman tribününün taşınmasıyla ilgili tüm eksikliklerin yeni sezonun başlamasından önce tamamlanması hedefleniyor.





