Özellikle Ofis Semti ve çevresindeki bölgelerde deprem sonrası yıkılan binaların bulunduğu parsellerde yeni konut projeleri yükselmeye başladı. Kış aylarında çalışmaların durduğu bazı alanlarda ise iş makineleri yeniden sahaya indi.
Yenişehir şantiye alanına döndü
DİYARBAKIR – 6 Şubat depremlerinde ağır hasar alan binaların yıkılmasının ardından uzun süre boş kalan alanlarda yeniden yapılaşma süreci hız kazandı. Havaların ısınmasıyla birlikte Diyarbakır'ın Yenişehir ilçesinde inşaat çalışmaları yeniden başladı.
Bunlar da ilginizi çekebilir