Genel

Keneyle mücadele kapsamında 300 kınalı keklik doğaya bırakıldı

Amasya'da keneyle mücadele etmesi için 300 kınalı keklik doğaya salındı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün keneyle biyolojik mücadele çalışmaları kapsamında Suluova ilçesine bağlı Bayırlı köyünde program düzenlendi. Keklikler, burada doğaya bırakıldı.
Amasya Valisi Önder Bakan, burada yaptığı...