Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün keneyle biyolojik mücadele çalışmaları kapsamında Suluova ilçesine bağlı Bayırlı köyünde program düzenlendi. Keklikler, burada doğaya bırakıldı.
Amasya Valisi Önder Bakan, burada yaptığı...
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün keneyle biyolojik mücadele çalışmaları kapsamında Suluova ilçesine bağlı Bayırlı köyünde program düzenlendi. Keklikler, burada doğaya bırakıldı.
Amasya Valisi Önder Bakan, burada yaptığı...