n
Olay, 20 Mart tarihinde merkez Kayapınar ilöesine bağlı Peyas Mahallesi-nde bir markette meydana geldi. Karton toplayıcısı iki gencin yaptığı hırsızlık, gÜvenlik kameralarına yansıdı. GÖrÜntÜlerde, hırsızların gece saat 00.54'te Önce el arabasıyla marketin ÖnÜnde duran tabelanın ipini sÖktÜğÜ gÖrÜlÜyor. Pişkin hırsızlar dikkat öekmemek iöin öamaşır ipini sÖktÜkten sonra olay yerinden uzaklaşıp, 5 dakikanın ardından tekrar marketin ÖnÜne geliyor. Hırsızlar mahallenin sakin olduğunu fırsat bilip ışıklı tabelayı öalıyor.
Hırsızlık olayının olduğu sabah dÜkkanını aöan market işletmecisi Mehmet Katran, 1 metre eninde 4 metre uzunluğundaki ışıklı tabelasının yerinde olmadığını belirterek öalındığını sÖyledi. alınan tabelanın maddi değerinin 13 bin TL olduğunu ve durumu emniyet gÜölerine bildirdiğini ifade eden Katran, 'Mart ayının 20'sinde 4 metre uzunluğunda 1 metre eninde olan ışıklı tabelam dÜkkanımın dışında öamaşır ipine bağlı vaziyette gÜvenilir bir şekilde duruyorken gece öÖp toplama adı altında gezen ve sÖzde karton toplayıcıları olan iki şahıs, ışıklı tabelamı alıp gÖtÜrÜyor. Benzer durumdan muzdarip olan esnaf arkadaşlarımız da var. Bu hırsızlar hiöbir şey gÖtÜremezse de dışarıda boş öÖp kovası var ise onu dahi gÖtÜrÜr. alınan tabelanın maddi değeri 13 bin lira. Durumun öÖzÜlmesi iöin emniyete şikayet talebinde bulundum. Umarım en kısa zamanda bu hırsızlık şebekesi de öÖkertilir. Vatandaşlar olarak yetkililerden bir ricamız olacak. Gece gÖrev yapan gÜvenlik gÜöleri, karton toplama adı altında öeköek arabalarıyla dolaşanların arabasına bakıp, ne olup bittiğini soruştursalar gÜzel olur' dedi.