Diyarbakır Haberleri

Deplasman fatihi Amedespor

Amedspor, deplasmanda oynadığı İskenderun maçından attığı golle galip gelmeyi başardı. Karşılaşma 3-2 Amedspor’un üstünlüğüyle sona erdi.

TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele Amedspor, deplasmanda oynadığı İskenderun maçının ilk yarısında istediğini aldı. Devreyi, 2-0 önde kapatan Amedspor, Kırıkhan stadyumunda oynanan karşılaşmadan 3-2 galip gelmeyi başardı.

Amedspor, 7 ve 21’inbci dakikalarda Berk İsmail’in 74’ncü dakikada Taşkın Çalış’ın attığı gollerle 3-2 yenmeyi başardı. İskenderunspor’un gollerini ise, 60’ncı dakikada Muhammed Demirci penaltıdan 78’nci dakikada da Ömer Kuşan attı.  82’nci dakikada ise Amedspor’dan Ahmet Dereli kırmızı kart yiyerek takımını 10 kişi bıraktı.