n
48 yıl Önce meydana gelen felaketi unutmanın mÜmkÜn olmadığını belirten Beyoğlu, burada ikamet eden vatandaşlarla hasbihal etmeye, sorun ve taleplerini dinleyerek öÖzÜm Üretmeye geldiklerini kaydetti. Vatandaşla dertleşip taleplerini dinlediklerini belirten Beyoğlu, 'Belediye başkanı demek halkın hizmetkarı olmak demektir. Elbette sizin ayağınıza geleceğiz, taleplerinizi emir telakki kabul edip gereğini yapacağız. MÜbarek Ramazan ayında vatandaşlarımıza yÖnelik olarak geröekleştirdiğimiz ziyaretler öeröevesinde buradaki kardeşlerimizle dertleştik, taleplerini dinleyip gereğini yaptık” diye konuştu.